Början...

Jag hade en blogg här tidigare och som den perfektionist jag är så hade jag väldigt svårt att få ur mig något. Jag hade väl en tanke att jag skulle dela mina tankar som jag tänkte, men nu tänkte jag istället att jag skulle dela lite andra tankar. Inte lägga ut så komplicerade resonemang som jag ändå inte förstår mig på, utan istället komma med små inlägg. Inte så mycket text, mycket bilder. Mest för att få en kontinuerlig ström av intressant läsning, eller i alla fall få ur mig saker jag tänker på. Om ni sen vid något tillfälle undrar varför jag i samband med mina pedaler skriver på engelska så beror det på att jag vill underlätta för mina vänner på samlarnätverket.

Väl mött.

Kommentarer
Postat av: Vallander

Den högstes vägar äro outgrundliga

2008-11-13 @ 21:37:25
URL: http://www.narkissus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0